Härlig morgon!

Godmorgon! :)

Skrev ett inlägg klockan 6 i morse om min morgon, men det tycks inte ha kommit upp.. knepigt! Iallafall så vaknade jag med sprängande huvudverk och en hals som bara brände, men beslutade mig för att gå till skolan ändå, med hopp om att det skulle försvinna. Men efter en lång varm duch mådde jag fortfarande lika dåligt, så jag gick och la mig i sängen igen! Och nu efter 5 timmars sömn mår jag fortfarande inte toppen, men bättre iallafall! :) Uppdaterar just nu från mobilen, så orkar inte skriva så mycket mer. Ikväll blir det antingen att ta det lugnt med Johanna, bara mysa typ, eller ut på äventyr med Johanna och Felicia! ;) Får klura på den under dagen, jag och min beslutsångest...

Lite brun blev man iallafall

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0