Falsk falskare falskast

Hej era kvällugglor! :)

Jag har haft en fullspäckad dag idag verkligen. Dagen började med att jag fick reda på att jag skulle stå på gymnasie mässan iallafall. Felix ville nämligen ta min plats och jag gick med på det, sedan hade han tydligen ångrat sig i natt, och sms:at mig och sagt det, men då sov jag.. så jag såg sms:en i morse och fick lite smått panik! Men gymnasie mässan blev det iallafall. :) I början var det jätte spänt, man visste inte vad man skulle säga riktigt, och man fick många frågor man inte kunde svara på.. men efter ca en timma så släppte det helt och man ville bara att fler skulle komma så att man kunde få prata med dom! Så jag hade 4 ganska roliga timmar tillsammans med Emma och Sandra! (Jag stod ju ensam från min linje, så jag fick hänga med stylisttjejerna ;))

När jag slutat åkte jag och mötte Daniella och Lisa, vi tog oss en go solning i Frölunda där vi köpt solkort alla tre. (Jag somnade i solariet och vaknade av att det pep, och stängdes av) Efter det drog jag och Daniella till frölunda torg och fikade i ca 2 timmar (!!) sedan drog vi vidare till Dansen! Så som ni märker har jag inte haft tid för att blogga någon gång under dagen.. jag ursäktar för det, men lovar att gott göra er i morgon! :)







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0