Dag 7 - min passion

Ja då var det bara att köra igång med dag 7 då!

Jag vet inte riktigt om jag har någon direkt passion här i livet, det finns många saker jag gillar att göra, men inte direkt något jag verkligen brinner för. Men jag kan väl säga att det jag mest gillar att göra är väl att dansa

Det är riktigt skönt att dansa, vilket humör man än är på. Om man är glad är man oftast possitiv till allt, och man har mycket lättare att koncentrera och lära sig det nya stegen. När man är arg däremot kan man ta ut all sin ilska på dansen och verkligen överdriva och ta i på ett lättare sätt än när man är glad. Vet att detta låter hel skumt men det är verkligen så. Sedan har väl alla sina dagar när man verkligen inte kan, hur mycket man än vill och försöker, men då är det bara att bita ihop. 

Jag har dansat i 3-4 år nu, dock inte hela tiden eftersom jag har slutat och gett upp ett antal gånger, och det var väl inte fören nu det senaste året jag börjat att dansen lite mer på allvar.. vi får helt enkelt se vart det leder denna gången! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0