Dag 3 - Något jag längtar till

Något jag verkligen längtar till är min 18 års dag, känns nästan som om jag räknar ner månader hela tiden tills jag fyller år! Och till alla er som säger att det går fort från 17-18.. jag håller inte med er! Egentligen vet jag inte varför jag längtar så mycket, det är väl mest att få gå ut lagligt, och inte hålla på att noja över allting. ;) 

Sedan längtar jag oerhört mycket till studenten med, några av mina vänner tog ju studenten i sommras, och jälvar vad glada alla var, det var så sjukt kul att se! :D Det gör nästan att man längtar ännu mer. Sedan kommer ju de tråkiga då.. att alla i min"årskull" 94:orna kommer att ta studenten ett år innan mig, och jag kommer sitta där och tänka "Fan, det kunde vart jag" Men tro inte att jag tänker deppa över det, jag ska vara med och skrika och heja på dom, haha! ;)

Ja, det var väl det.. och om jag skulle ta ett enkelt svar på denna frågan hade jag svarat: HELG!


Crazy brud!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0