Dag 12 - en dålig vana jag har

En dålig vana jag har är att jag alltid strunar i att ta bort mitt smink när jag är trött.

Jag tänker alltid att det spelar ingen roll om det bara är någon gång då och då, men när dom gångerna blir till varanan dag, så märker man verkligen skillnad! Jag hatar att ha ofräsh hy, det vill säga massa finnar osv.. och när man sover med foundation och puder blir ju inte hyn bättre direkt, speciellt inte när man redan har såpass dålig hy som jag har! Så jag får allt ta tag i min lathet och tvätta bort det där sminket iallafall, om jag vill nå en relativt fin hy! ;)

En annan dålig vana jag har är att jag alltid går och små äter hela tiden, och som dom flesta säkert redan vet är det ju det man går upp i vikt av, så inte konstigt att man lagt på sig några kilo det senaste. Det är också något jag försöker jobba bort, men det är inte lätt när man har så mycket go saker hemma, dumma mamma som alltidköper massa kakor och glass till mig och linn hela tiden! :(


Annan dålig vana är kanske att jag alltid ångrar mig.. jävla hår! :O




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0