Dag 1 - något som gör mig glad

Okej, let's do this!

Jag kan inte bara välja en stor sak som gör mig glad, utan det är ju alla små saker som tillsammans blir något stort. Men iallafall, något som alltid gör mig glad är ju såklart mina goa tjejer, finns inget bättre en att dela ett gott skratt med dom. Att umgås med goa människor överhuvudtaget gör mig riktigt glad.

Något annat som gör mig lite extra glad är ju såklart dans och musik då. Som ni vet dansar jag ju drygt 2 gånger i veckan, vilket är skit kul, speciellt när allting sitter och man känner att man sätter alla steg, obeskrivligt skön känsla! På köpet får jag ju oftast bra musik, och mina vänner som jag dansar tillsammans med. Fast det är ju inte bara kul att dansa på träningen, utan självklart utöver det med. Alltid roligt att gå loss och dansa helt crazy! ;)

Sedan måste jag ju till lägga några små saker som egentligen inte är något speciellt, men som faktiskt får en att le lite! :) Som moa sa (som också gör denna listan) att få en söt komplimang från någon blir man ju alltid glad av, särsklit glad blir man ju när det kommer från något man tycker om. Sedan är
det ju alltid lika kul att få ett oväntatgulligt sms av någon, eller ett gulligt sms av vem som helst, då känner man alltid sig lite extra betydelsefull!

Dessa människorna gör mig sjukt glad!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0