Can you keep a secret?

Hej! :D

Jag har haft en ganska körig dag idag med, känns som om jag har flängt fram och tillbaka hela tiden. Första lektionen hade vi på Stadsbibiloteket, eftersom vi skulle låna böcker. Dessvärre hade nästan alla glömt lånekort, så det blev inte så mycket med det. Efter det hade vi 2 timmars rast, där vi inte gjorde någonting, gick runt lite i stan och åt i massa mat i bamba. Sedan hade vi Service kunskap, där vi jobbade skit bra som vanligt. (Mesta dels av tiden iallafall) Direkt efter skolan stressade jag till Felicia praktikplats där hon skulle fräsha till mitt hår lite, blev skit bra.. nu slipper jag gå runt och skämmas över mitt långa slitna hår, och istället visa upp mitt långa fräsha hår! ;)

Nu ska jag börja på ett arbete som ska vara inlämnat på fredag, har jag börjat? nej! haha.. kommer in i dåliga rutiner igen känner jag! :(






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0