California kingbed

Hej på er! :)

Hoppas ni förlåter mig för så kass update, men igår hann jag faktiskt inte med att skriva. (Men ni fick ju ett fint inlägg från Freidon) Igår mötte jag Robin på bussen hem från skolan, och földe med han ner och solade.. var faktiskt riktigt skönt, glömt av att det är så gott att sola, haha! ;) Sedan gick jag hem och vilade upp mig lite. Vid halv 5 mötte jag upp mamma, och vi gick ner till salongen för att färga håret! Det tog sjukt lång tid, tror vi var hemma igen vid 8! Men jag är nöjd med resultatet iallafall. Får visa er en bild här senare.

Vid 9 tiden gick jag till Alice för att ta oss ut på nya äventyr, blev en ganska random kväll.. men jag hade det faktiskt ganska roligt, trots omständigheterna! Dock mår jag förjävligt idag, har legat i sängen hela dagen och vart helt slut, därför jag inte har bloggat. Jag har inte ens orkat sitta vid datan likosm.. hur trött är man inte då? ;) Nu sitter jag i soffan helt själv, och har precis kollat på "The perfect man" som gick på 3:an, har också dippat lite paprika, gurka och morötter, riktigt gott! :) Känns lite som om jag bor här själv när mamma inte är hemma, men inget mig emot, nu ska jag ta lite äppel paj med, har inte ätit på hela dagen förstår ni, haha! Känner att det blir as mycket text nu så jag avslutar. Puss!

image description
Jag och Freddie!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0