Bloggande från sängen

Hallå igen :)
Nu sitter jag ny duschad och fräsh i min säng, känner dock att stressen smyger in lite i kroppen, jag som hatar att stressa! Idag ska jag Alice Johanna Bella och Lollo gå loss hade vi tänkt, ska bli riktigt spännande,är faktiskt taggad! :) Så om en stund ska jag ta med mig halva gaderoben och promenera bort till Alice, där vi ska ha en riktig tjej dag, jag Alice och öster. Vi ska prova massa kläder och fixa oss hela dagen, vilket sounds great! ;)

Igår bestämde jag mig för att ta det lugnt, vilket Johanna och Alice med ville, så vi var hemma hos Alice och hade det mysigt, med chips och cola! Vi började kolla på friends with benefits, som alla iförsig redan sett ett antal gånger. Men det slutade ändå med musik och snack istället! Värd fredag. Nu ska jag snabba mig lite, hörs senare! Puss :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0