Big diss

Något jag stör mig på är att inte ha batteri på mobilen. Jag har kommit på att jag klarar mig verkligen inte utan min mobil. Jag använder den till allt. Jag kollar olika bussar/spårvagnar med den, jag lyssnar (alltid) på musik på den, jag använder den som miniräknaren på matten. Jag kollar Facebook, läser bloggar.. Och ja ni fattar grejen? Därför suger det att iphone har så himla dåligt batteri!

Såhär är det, jag laddar alltid min mobil under natten, fall jag inte somnar ifrån den då.. Alltså är den oftast full laddad när jag åker hem ifrån på morgonen.. Och guess what, när jag åker hem har jag högst 15 % kvar, och då vill jag ju såklart lyssna på musik hela vägen hem med, vilket resulterar inget batteri alls när jag är i Landvetter! Kan vara för att jag håller på med den så mycket, men det är ju sånt den är till för.

Jaja, färdig snackat.. Dagens diss där, nu ska jag sova! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0