Beslutångest

Hej :)

Jag sitter just nu på bussen till stan, där jag ska möta Daniella, och så ska vi sola! Jag vet inte om jag nämnt det innan, men jag är ju ledig idag, så jag har haft en riktigt lugn och fin morgon, utan stress hit och dit! Anledningen till att jag är ledig är för att vi har en dag (vet inte hur ofta) där alla som inte har gjort vissa prov får göra dom eller dom som inte klarade vissa prov, får göra om dom. Men jag har fixat allt, så jag är ledig, vilket känns skit skönt! :) Som min rubrik lyder så har jag beslutångest, berättat efter jag har solat varför! ;)



Jessica Lundberg

sv: haha, det måste du inteee ;)

2011-10-20 | 21:43:14 | http://jessicaatherese.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0