When we own the night

Måste bara säga en lite små rolig sak, jag sitter hemma i soffan med min "mjukisdress"  som man köpte i 9:an ni vet, en sån alla i klassen har likadana? Iallafall så har jag inte haft på mig den på år känns det som, iallafall inte byxorna och tröjan tillsammans. Och precis när jag öppnar facebook så har en gammal killkompis som gick i samma klass som mig i 9:an kommenterat en bild från våran klass resa i Danmark. Vilket samanrtäffande va? ;) Haha fy vad töntig jag är, men jag tyckte att jag redan saknade 9:an tillräckligt när jag tog på mig "dressen" och nu gör jag ju det ännu mer! :(

Jag vet att jag är snygg just nu..



Klassresa i Danmark med den bästa klassen, helt allvarligt! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0