Trött på att vara ett andrahandsval

Hejhej! :)

Ledsen att det inte blev någon uppdatering igår men jag känner att jag inte har så mycket att skriva nu för tiden, antar att kommer igång igen när skolan börjar. Egentligen har ni väl inte missat så mycket, igår var jag och mina andra brudar på Halloween fest hos Christ, riktigt trevlig kväll tycker jag. Dock så råkade jag stuka foten eller tån på något konstigt vis, har absolut inget minne utav det alls, men ont gör det! Var väl hemma vid halv 5, så jag är riktigt trött idag, därför har jag abslout ingenting att skriva om, eftersom det ända jag gjort är att äta sova och kolla på tv! Men det var värt det, för jag hade jätte kul igår! ;)



Kvällens klädsen! hehe




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0