Once the stop talking to you, they start talking about you

Hej igen! :)

Första gången på länge jag bloggar i från datan känner jag, det är så mycket härligare än att sitta där med mobilen och försöka få ihop ett läsvärt inlägg. Jag har precis sovit ett antal timmar,jag  kände att jag började bli sjuk när jag kom hem förut, jag frös så jag skakade, och kallsvettades, så jag gick och la mig och när jag vaknade åt jag lite. Måste vart brist på sömn och mat, för nu mår jag helt okej igen! :)

Detta går runt i mina tankar just nu:

1.Halloween utklädnad (tar upp en stor del av min tankekraft dessa dagar) - Funderar på att vara Polis, men även Pilot eller flyvärdinna, men jag är mest inne på Polis faktiskt! 
2.Mitt blonda hår har försvunnit, det är inte alls lika blond som det var innan.. förstår inte varför! :(
3.Eftersom jag är så pigg funderar jag även på att gå och ta lite fräcka bilder med systemkameran!

Knasigt inlägg, men så blir det ibland.


Vad hände med håret liksom?





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0