Music video disco

När denna terminen är slut tänker jag lägga ner dansen. Det är riktigt tråkigt, men jag har verkligen inget dans lust längre. Förut älskade jag verkligen att dansa, jag kände mig som en helt annan person när jag gjorde det och jag mådde så extremt jävla bra utav det. Jag räknade ner dagarna tills nästa träning, och blev tokig på alla loven när jag inte fick dansa. Det var det roligaste jag visste helt enkelt. Nu tvingar jag mig själv till träningarna, har ångest över dans uppvisningen och dansar helt enkelt bara för att förbränna fett, och för att jag har betalat för det. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag fick helt enkelt bara en vändning i det hela på nått konstigt sätt.

Så idag bestämde jag mig för att ta ett uppehåll, tills jag verkligen känner att jag saknar att dansa, därför ska jag göra denna uppvisingen bäst, så att jag avlutar det hela på ett bra sätt. :)

En dansuppvnings för kanske ett 1,5 sedan om inte mer, jäklar vad vi har utvecklats.
Vi är verkligen 100 gånger bättre än det där nu, och jag är så stolt över oss alla! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0