Monday morning

Hej eller godkväll kanske jag ska säga!

Idag började den älskade skolan igen efter ett riktigt skönt och härligt lov! Dock är man alltid extra seg på måndagar, och det blir ju inte bättre när man har lov i en vecka, men jag tog mig iallafall upp och hann med 7 bussen, även om jag inte ens skulle vara med på gympan pga min jävla fot! :( Efter skolan idag träffade jag Daniella Evelina och Lisa som satt på espresso house och fikade, så efter att ha suttit där en stund tog vi vagnen till Frölunda och solade, man får ju passa på nu in i det sista eftersom solkortet går ut den 10: onde! ;) Jag ska sola varje dag fram tills dess, man måste ju bli brun nu i "vinter kylan". Hoppade även dansen idag, hur ska man kunna dansa när man ser ut som en halt höna när man bara går.. Får vila upp den tills torsdag! Nu ska jag kolla vidare på tv, puss på er.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0