Min blogg, jag skriver vad jag vill.. intessant eller inte

Är det inte sjukt att man drömmer egentligen? och det sägs ju att alla drömmar faktiskt är förknippat med någonting som har med verkligheten att göra, och det har jag märkt nu det senaste. Dom tabletterna jag går på ger mig mardrömmar, och det är inget jag hittar på utan det är faktiskt en biverkning man kan få. Dock är den ovanlig men jag lyckades få den iallafall.. typiskt mig! :(

Iallafall har jag drömt mardrömmar i en veckas tid nu, egentligen är det inga jätte läskiga drömmar om att någon dör eller så, utan dom är mer obehagliga. Dom är så sjukt verklighetsbaserade så det finns inte. Det hade lika gärna kunnat hända i verkligheten och det är nog det som skrämmer mig mest. För när jag väl vaknar vet jag inte om jag har drömt eller om det är verklighet. Jag fick tillexempel veta en sak i lördags, om en person jag inte längre pratar med, som jag knappt har tänkt på det senaste. Och tror ni inte samma natt att jag drömmer om "den personen" och det som hade hänt, och det fick mig faktiskt att sakna den personen på ett sätt jag aldrig trodde att jag skulle göra, och aldrig har gjort innan. Sånt är bara läskigt, att en dröm kan få mig att ändra mina egna åsikter och tankar helt. ;)

Fast ibland kan drömmar verkligen vara det bästa som finns.. och man blir så arg när man vaknar upp och märker att allt bara var på låtsas!



Fick bli en bild från min säng, hehe




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0