Love me all night long

Okej, är på lite bättre humör nu faktiskt, så kände för att blogga lite till!
Var precis nere och solade, var drygt 3 veckor sedan jag solade, så det var skit skönt att göra det igen.
Imorgon ska jag köpa solkort tillsammans med Johanna eftersom hon också ska börja torska tilsammans med mig och Daniella! ;) Man kan fan inte vara vit på vintern, detn färgen får snön sköta (Om det nu kommer någon)

Nu har jag tänkt att plugga lite, har faktiskt prov i morgon.. Dock är det så himla många sidor så jag fattar inte hur jag ska få in det i mitt lilla huvud, men det måste gå!

Fick även ett mejl från Hulebäck, där dom sa att dom inte tog in fler elever i årskurs 1, men att jag skulle söka igen i 2:an, heell yeah! Plusgymnasiet kan ta sig någonstans. Nu ska jag bara stå ut i en termin till, men det är det värt! :)







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0