Lördag som känns som söndag

Efter mycket fläng hit och dit, så hamnade jag äntligen hemma hos pappa igen. Vilket känns skönt eftersom att det var riktigt längesedan jag var här. Dock somnade jag nästan direkt när jag kom hem igen och vaknade för en timma sedan ungefär, men inte mig emot eftersom jag var riktigt trött. Kom ju hem runt 4 eller nått igår efter många om och men, och somnade nog inte fören halv 5, då är man inte så pigg klockan 10-11 på morgonen! ;)

Iallafall så skulle jag och Alice gått på bio idag, men ingen var så taggad på att åka in till stan, så vi tar en myskväll istället. Jag tror att Felicia joinar oss med. Just nu sitter jag här och kollar på idol, vet inte varför, men har börjat följa det lite mer och mer, så kände att jag borde kolla på det! :)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0