Lady loca

Jag vet precis vad jag behöver, jag behöver en anledning att gå upp på morgonen, en anledning för att orka ta mig till skolan, något/någon som får mig extra glad. Seriöst, just give it to me? ;)

Jag är hemma från skolan idag med, har iallafall fixat lite tabletter osv för att jag i morgon SKA kunna ta mig upp och ta bussent till skolan. Som en klasskompis just skrev "Fuck plus, i'm going minus" Tyckte det lät ganska kul! :) (Kom ihåg att jag går på Plusgymnasiet..) Nu ska jag hänga upp lite tvätt.. är man en snäll dotter så är man. Hörs senare, puss! 

Ett år gammal bild..





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0