Hotter than fire

Hej alla söta! :)

En sak jag inte fattar är hur jag kan sova så jävla mycket, igår sov jag iprincip hela dagen, och jag var ändå trött när klockan var halv 1, och somnade som en stock, sedan så vaknar jag nu och är fortfarande trött. Tar min trötthet aldrig slut? Idag har jag två planerde saker jag ska göra. Fört så ska jag äta middag hos min mormor och morfar, och senare ska jag troligtvis på bio (Har sagt det as länge nu, men det måse faktiskt bli av idag(ikväll) ;)

Nu ska jag röra mig neråt för att äta frukost, igår åt jag bara 3 mackor på hela dagen, så är gaaaanska hungrig nu!
Vi hörs antagligen senare, puss!


True fact!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0