Hemma!!

Kort och skön skoldag idag. Hade först information och kommunikation från 9-11 där vi inte gjorde så mycket mer än att pilla lite med "Open Office" jätte lätt! Sedan satt nog troligen alla i klassen på Facebook och gjorde inte ett piss! ;) Efter det hade vi jätte kort lunchrast, och sedan prov! Provet var skit svårt och jag tror nog alla drog på sig ett till IG, men vem bryr sig när man fick sluta runt 12 istället för 2? (jag vet att jag kommer ångra att jag skrev detta senare när jag får ett stort fett F på mitt prov, men ändå!!) :) Nu är jag hemma och ska vila lite, sedan plugga.. Hörs senare! :)

Älskar när man flätar håret när det är blött, och ser ut såhär när man släpper ut det! Hallå trollet :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0