Freaky friday

Hej! :)

Hemma idag igen, antagligen får jag förklaringen till det på måndag! (Hoppas jag!!) Igår tog ju jag och Linn massa bilder, ganska kul faktiskt och många av dom blev faktiskt helt okej! Dock så sa Linn till mig hela tiden att det var mest bilder på mig och att jag skulle ta mer på henne, men guess what? När vi kommer in och lägger in alla bilderna på datan är typ en fjärde del av bilderna på mig och resten på henne.. och då räknar jag inte med alla bilder hon tog bort på sig! ;)

Senare vid 4 tog jag och Della bussen till Stan och vidare till Frölunda för att sola en sista gång innan kortet "gick ut" Sedan blev det bussen direkt till dansen. Dansen gick faktiskt helt okej igår, även om jag är så otaggad man kan bli på uppvisningen..

Nu ska jag gå ut med Linns jäkla hund, nej vad dum jag är.. men jag och hundar går inte ihop (Tål dom inte ens!!)







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0