Bara för att..

Bara för att jag egentligen borde plugga röven av mig känner jag att jag gör vad som helst för att slippa.
Har faktiskt nästan gjort klart servicekunskapen iförsig, så lite duktig är jag. Har bara naturkunskap och Branchkunskap kvar. Och bara för att prata lite mer om skolan kan jag ju säga att vi hade matte prov idag, och jag säger bara såhär "MATILDA TRO ALDRIG ATT DU HAR A I MATTE IGEN!!" Jag valde ju självklart det svåra provet som verkligen var skit svårt, och speciellt när man inte har pluggat ett skit.. så det gick rent ut sagt åt helvette, men vad ska man göra? ;)

När jag kom hem halv 5 idag var det fan natten ute, hur mörk som helst (Jag hatar mörker) och när det är mörkt ute blir iallafall jag jätte trött, så jag gick och la mig när jag kom hem och sov i två timmar.. gissa vem som kommer sitta uppe och plugga hela natten? (inte jag, hihi)

Fick även skolfotona idag, jag ser ut som en liten tjockis med skevt smile, men tänker visa er sen iallafall! :)


Nejnej, jag hade inte alls bruna ben i sommras. :O




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0