When I look into your eyes it's over

Godmorgon alla morgontrötta!

Ännu en ledig dag, men idag har jag faktiskt hunnit äta frukost och duschat vid denna tiden.. det är bra jobbar för att vara mig ska jag säga er! Måste bara säga en sak som verkligen skrämde mig i morse, när jag vaknade vid 11 tiden. Jag har ju vart hos min pappa nu i dryg 2 veckor om inte mer, och då är man ju alltid van att se sitt rum där när man vaknar, och nu när jag vaknade i morse visste jag först inte vart jag var någonstans, eftersom att allt såg så himla annorlunda ut. Aja, tyckte bara att det var värt att skriva, för tror nog att alla har känt så någon gång!

Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0