What are words

Min fredag

Jag fick besök av Felicia vid 2 tiden, och vi satt och snacka om allt och ingenting, bland annat om att jorden kommer gå under idag, vilket vi båda faktiskt tror att den kan göra. Jag provade även mina klänningar som kom från Nelly.com igår. Jag har inte riktigt bestämt mig vilken jag ska ha än, men alla var jätte fina! (utan en där jag såg ut som en nunna) Aja iallafall, sedan kom Johanna hit också, och vi satte oss i köket och åt lasagne, mycket mysigt och gott! Efter det hade vi lite bråttom eftersom vi skulle träffa dom andranvid 5 och klockan var 4, så Johanna kastade sig in i duschen och Felicia kastade sig på cykeln hem (haha, vad rolig du är matilda)

 
Sedan träffade vi iallfall dom andra, och hade det riktigt trevligt innan vi drog in till Liseberg för att kolla på Veronica Maggio. Även fast vi kom in en halv timma innan det skulle börja, lyckades vi ta oss relativt långt fram så iallafall jag och Felicia lyckades se henne om vi stod på tå! Våran resa från Korsvägen in till liseberg var nog den roligaste på länge, vi knödde oss förbi alla, gick i rabatterna och fick några utskällningar på vägen.
Men det var det värt, för Veronica vad grym!
Dock försvann 26/52 bilder på min kamera.. menmen det är sånt som händer!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0