Welcome to my silly life

Drar en kort sammanfattning om min onsdag då!

Eftersom alla 1:or hade nationella i matte i morse, och jag inte ska göra det så tänkte jag åka till skolan när det var slut, alltså klockan 10. Så jag tog 10 bussen och när jag väl sitter på bussen och den har kommit till ungefär delsjön ringer Felicia och säger att dom får sluta nu och att vi ska åka hem igen!

Känns ju väldigt värt när man äntligen bestämt sig för att gå i skolan och faktiskt gått upp tidigt och gjort ordning sig! Nej, så jag och Felicia åkte tillbara till Landvetter och var på landvetter skolan hela dagen från 11.00  till ca 14.00, sedan träffade vi Wall och Adde en stund och käkade pizza! När klockan var 15.30 låg jag dock helt död i soffan och somnade efter någran sekunder och vaknade nu, värt? Nu ska jag gå och vräka i mig massa mackor. (Och ja Felicia, jag sa ju att jag hade slutat med sånt, men jag tror precis jag började igen, om en månad är det Hej tjockis matte!)

såhär söt är man när man är nyvaken!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0