She's into you

Hej bloggish!
Jag känner att min update suger för tillfället, men har faktiskt inte vart hemma så mycket under helgen. I fredags var jag med Alice och Felicia och hade en ganska knasig kväll faktsikt, med en väldigt berusad Felicia och en ganska söt Alice kunde kvällen faktiskt blir riktigt roligt tillslut! Sedan slutade kvällen för min del really good too! Igår allstå i lördags så skyndade jag mig hem, och hann inte ens duscha eller fixa mig innan vi skulle åka upp till min farmor och farfar och fika eftersom min syster fyllde år. (Grattis!!) Sedan tillbringade jag dagen med blandannat Felicia, Rebecca, Sebbe och Bergman! Slutade även med att jag och Felicia besökte ett oväntat ställe.. host! Ganska kul och knäpp kväll faktsikt! Bil resan hem mitt i natten var ju goast!
¨
Skriver mer sen, puss

Mina tjejer och jag i sommras, sjukt snygga om jag får säga det själv!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0