Scream 4

Tja!

Min torsdag har varit relativt bra idag faktist, jag fick helt spontant för mig att jag ville gå på bio, och jag frågade Felicia och Johanna, och båda var på! Så vi beställde biljetter til Scream 4, klockan 21.20! När vi väl kom dit insåg vi att vi skulle titta på skräck film i en helt tom bio salong.. Det var alltså inga mer i salen, vi var helt och hållet ensamma! Men det var riktigt skönt måste jag säga, ingen som klagade på att vi pratade eller skrek, och det kan jag säga er, att det gjorde vi verkligen! Själva filmen var la egentligen ingen höjdare, men vi hade roligt ändå!

Imorgon är det fredag, najs!



malinzofia

Svikare

2011-05-28 | 21:16:52 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0