Say goodnight and go

Måndagen tog slut lika snabbt som den började!
Idag har jag bara legat ute i solen och gottat mig, rätt så skönt att vara ledig idag faktiskt, synd om er som måste sitta inne i skolan nu när det är så fint väder ute! I morgon är jag med ledig, så ska nog in till stan med Felicia och kolla på bikini och fika lite kanske? Blir säkert mysigt! Måste säga att det är nog något fel på mig, jag är trött hela tiden! Idag vaknade jag vid 10, var vaken i 4 timmar, sedan gick jag och la mig i sängen igen och vaknade efter 3 timmar igen, och då var klockan redan 5.. ja somsagt, det måste vara nått fel på mig!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0