Sätter mig på sängen tills du ber mig att gå hem

Godkväll måndag!

Jag är ju somsagt alltid ledig på måndagar, så idag har jag inte gjort någonting!
Jag sov till ungefär 1, och när jag väl gick upp ur sängen, så satte jag igång med städningen direkt!
Damsög hela lägenheten och skrubbade fläckar lite här och där.. resten fixade mamma när hon kom hem hihi!
Det roliga var att innan jag satte igång att städa, så hade jag drömt om att jag hade städat alliting, så blev ganska besviken på mig själv när jag gick upp.. hittade btw massa glas under mattan med!

Sedan så var det ju sista gången på dansen idag med, det gick helt okej!
Nu ska mammi ha datan, pusspuss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0