Nytt och fräsht!

Hej alla goa!

Sitter och tänker lite på hur jag ska göra med min blogg egentligen, vet inte om jag ska skriva min "text" i mitten av sidan, eller om jag ska ha den på vänster sida, egentligen är det snyggare att ha den åt sidan, men eftersom jag har skrivit allt i mitten så känns det dumt att ändra nu, det ser iallafall dumt ut! Haha, sicka problem jag har egentligen!

Iallafall så har jag ju ändrat designen, känns lite mer somrigt att ha den såhär, än så svart som den var innan! Nu ska jag försöka hitta en snyggt "text stil" eller vad man ska säga!

Hörs senare, puss!



Jag och mina snyggingar förra sommaren!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0