Nervös tjej

Godmorgon!

Förlåt för dålig uppdatering i går, men jag satt faktiskt inte vid datan en enda gång. Daniella ringde och väckte mig vid 11, och drog sedan med mig till stan. Dock köpte jag ingenting, bara fika! Men det var riktigt mysigt iallafall!Efter det gick jag hem och fixade ihop alla dans kläder tills idag! (nervösnervösnervös) Sedan så drog jag Johanna Nathalie och Felicia och kollade på fotboll i mönlycke. Vi skulle egentligen dragit på fest, men ingen var speciellt pepp på det! Så vi åkte hem till Felicia, och kollade på den sämsta filmen jag sett på riktigt länge!

Nu har jag packat ihop alla mina saker, och om en timma ska jag och Nadja ta bussen till liseberg för att kolla på Lovisa och Daniella när dom dansar! Och efter det ska jag sitta och vänta tills det är min tur, vilket det är runt 5 i eftermiddag, och sedan vid 6 igen! Jag är verkligen jätte nervös.. men samtidigt as taggad så detta ska bli grymt!
Puss







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0