"Män söker sex, vilket ibland leder till ett förhållande"

Hallå!

Min tisdag idag har varit lite anorlunda jämnfört med vad mina andra lediga dagar i veckan brukar vara. Felicia kom till mig runt 9 i morse, när jag fortfarande låg och sov, och drog med mig till Alice. Där åt vi frukost och snacka lite privat. Sedan bestämde vi oss för att kolla film och äta lite gott, så vi tog en snabb sväng till ICA. Där köpte jag och Alice gurka och dipp, riktigt gott var det! Känner att det är det jag kommer äta framöver, blir bara så otroligt äcklad av godis! (Kommer nog gå över snart men ändå) Vi kollade btw på Raise your voice, riktigt gullig och bra film!

Tror jag och Felicia begav oss hemåt vid 6. När jag kom hem åt jag ännu mer och satte mig och läste "Allt om män"  det är en bok där det står massa små påståenden eller "fakta" om män, självklart är det kvinnor som skrivigt dom, så man kanske inte ska lita på allt? Lite små skoj var det ialllafall. (Där av min fina rubrik)

Nu ska jag tagga Desperata hemmafruar, haha.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0