Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hallå!
Fredag idag, och ingen skola som vanligt, känns som om jag kommer ligga risligt till till hösten, när alla har gått iskolan och verkligen kämpat in i det sista, och jag bara vart hemma och inte gjort någonting! Duktigt matilda?
Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt är väl att jag egnentligen hade planerat att göra några små ärenden,
men det sket sig, så nu jag sitter här istället!
Fick reda på att Veronica maggio spelar i göteborg i dag, någon mer än jag som känner att jag bara måste dit?

Nu ska jag ta lite och äta, sätta på en film och bara mysa! Ha det så bra i skolan looosers, även fast det till hösten kommer vara jag som är den riktiga loosern! Puss


Jag innan dansen igår!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0