Marry the night

Åkte till skolan idag, wiho! När jag åkte hem lite senare somnade jag nästan på bussen! Jag är inte riktigt van vid att vara vaken så tidigt känner jag! När jag kom hem var jag ritkigt irriterad utan att egentligen ha en logisk anledning, kände bara att monstret inom mig hoppade fram! Nu har jag hunnit sova 2 timmar och tagit på mig mjukis dressen, så nu känns allt lite bättre! Jag har även beställt tid hos frisören på måndag, ska slinga håret,  känns skit bra! Ska bli skönt att bli av med det mörka nu till sommaren!

Skulle visa att jag var lite sur förut! haha






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0