Jag viska det jag vet att du vill ha

Nu är det dags för lilla matilda att tvätta bort sminket och hoppa i säng!

Känner att jag var väldigt duktig i skolan idag, på svenskan åt jag på donken och på matten lyssnade jag på veronica maggio och luktade på malins och felicias fotsvett, goa brudar! I för sig har ja skrivit en sida på min såkallade "novell".. tror mer det blir en "överblick berättelse" som våran svenska lärare sa!
Iallafall så skriver jag om ett ganska starkt minne, blev lite känslosamt när ja satt där i min säng och lyssnade på depp musik och skrev.. säger som felicia: "Gud vad töntig jag är"
Imorgon blir det skola igen och efter det dans, sista gången med medel gruppen denna gången,
hur fan ska jag lyckas hålla formen i sommar?

Skulle visa att jag var mycket brunare än Linn, men det syntes
inte i kameran ändå!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0