Grattis mamma!

Godmorgon alla morgon pigga!

Jag har bestlutat mig för att inte skriva "i mitten" längre, för att det blir så jäkla fult i bland, så jag tänker börja skriva som jag gör nu, bara så att ni vet det, haha!(ångrade mig lite) Iallfall ska jag snart börja fixa mig för att åka upp till min farmor och farfar för att fira "morsdag", känns ju kul att man åker i från sin egna mamma för att åka till pappas mamma, menmen inte jag som har valt det faktiskt!

Igår var jag med Felicia och Alice, vi hade tänkt åka till kungsbacka för ännu mer party, men vi ändrade oss ganska snabbt, så det blev chips, dipp,naturgodis, och chilinötter hemma hos felicia till filmen  "Dear John".
Det var faktiskt ganska skönt att inte göra någonting speciellt, eftersom att vi inte tog det speciellt lugnt i fredags så att säga! Blev änna lite för sorligt där ett tag, och det sorgliga fortsatte även efter filmen.
Påväg hem stötte jag och Alice på en grävling.. jag blev skit rädd, eftersom jag alltd hört att dom biter tills det knäcker, vilket betyder att benet går av! Så jag fick panik och tänkte springa tillbaka Felicia, medans alice var skit lugn, och fick mig att gå vidare.

Nu ska jag tydligen åka om en timma, så kanske borde skynda mig lite, ha en go söndag allihoppa!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0