Friday night!

Godmorgon eller Godnatt?

Jag vaknade nyss, efter att ha sovit i drygt 3 timmar.. fattar inte varför jag var så trött, jag har i princip inte gjort någonting som skulle kunna trötta ut mig idag? Det enda jag gjort är att träffa Daniella & Johanna, och vi gjorde inget speciellt alls, snackade och käkade lite pizza! Tror det kan vara för att det är så mycket pollen ute jag blir så trött, eftersom jag är pollen alergiskt och inte lite heller. Men iallafall, sitter här och väntar på Johanna, vi ska eventuellt upp till lollo om en stund, och ha en riktig myskväll med några av girlsen!
Ha en trevlig fredags kväll!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0