And then, i found you

Tja!

Riktigt seg och tråkig dag måste jag säga, jag har verkligen inte gjort ett piss, som vanligt! Så därför tycker jag att det är riktigt onödigt att blogga om ingenting, så därav bilderna istället! Imorgon är det fredag vilket betyder Veronica Maggio på liseberg, gud vad jag har längtat efter denna dagen asså, så det ska bli riktigt trevligt! En annan sak som gjorde mig riktigt glad idag var ett sms jag fick av Nelly.com där dom sa att mina klänningar var påvåg hem till mig! Köpte faktiskt 3 stycken, eftersom jag inte kunde bestämma mig, dock ska jag skicka tillbaka minst 1!

Bild från julafton, glad tjej!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0