And just like that, you lost me

Hej!

Jag har haft en ganska chill dag idag faktiskt, tog det lugnt till 4 ungefär, då jag tog bussen till stan, för att möta upp min kusin! Vi tog en go lunch på donken, vilket var riktigt längesedan för min del iallafall! Sedan träffade vi även Filiphas kompis och hennes kompis på Cappuccino. Där satt vi ett tag och bara tog det lugnt! Vi 6 tog jag bussen hem, eftersom det började bli riktigt kyligt ute, och jag hade bra shorts på mig, dum som jag är!  På bussen hem mötte jag johanna moa och stina, och hade en ganska rolig buss resa hem med mycket skratt!

Imorgon blir det student firande hos Mr.bergman, lär nog bli riktigt najs! 

puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0