Yrat runt i stan, helt i onödan!

Hejsan!

Har inte hunnit blogga idag faktiskt! Har sprungit runt som en idiot i stan och vart på olika möten med skolan. Först skulle jag till rektorn och prata med henne,men hon var inte där så då  skulle jag gå till vägstudiehandledarna men det öppnade inte för en klockan två, och klockan var då ett så jag gick runt lite i stan som ett fån. Sedan åkte jag tilbaka och pratade med dom. Efter det skickade dom mig till syo, Dit hittade jag först inte, eftersom jag altid vart i A-huset på våran skolan, och hon sitter i B-huset! Men efter en stund hittade jag dit, och det ända hon sa typ var att jag skulle prata med rektorn först innan hon kunde göra något. Så jag har alltså gåttt runt i cirklar idag kan man säga, men men..

Nu ska jag trycka i mig massa mat, inte hunnit äta idag! Senast jag åt var tidigt i morse, och det var en lite macka med skinka på hehe!

puss

bild från i höstas






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0