things change, life goes on!

Hej!

Åkte till stan vid 10 idag, och när jag väl kommer fram till "vägstudiehandledaren" eller vad det nu heter, så står det att det är stängt på fredagar! Åh vad glad jag var vid det tillfället.. eller inte! Så det var bara att åka hem igen, men precis när jag kom ner till korsvägen gick bussen precis, så jag fick vänta där ett tag med.. kan ju inte bli bättre! När jag kom till landvetter vid halv 12, gick jag till ica och hämtade ut mitt paket från h&m, och sedan direkt hem!

Nu sitter jag vid tv:n och kollar på desperate housewives och äter ballerina kakor, mums! Ska ta bussen in till stan om en stund igen, för att möta daniella och fixa lite saker.. sedan ikväll blir det lokalfest i landvetter, vi får se hur det blir! Jag hoppas på det bästa ivilket fall.

kände mig riktigt skabb idag, men mitt nya linne är fint
iallafall!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0