Start of something new

Hej!

Jag kände att det var dags att börja om på nytt och lägga alla andra åren bakom sig. Därför startade jag en helt ny blogg, och det känns faktiskt riktigt bra! Den andra började kännas så otroligt gammal, och det kanske den var med, eftersom jag faktiskt haft den sen 2009. Jag vet att jag önskade att 2011 skulle bli det bästa året (precis som dom flesta gör varje gång det ska bli ett nytt år) och när året inte riktigt började som jag ville, så slutade det med att jag faktiskt struntade i det mesta! Jag satt och läste mina gamla blogg inlägg och tyckte att allt var mycket bättre förr! Men nu är det slut med det, från och med nu ska jag leva i nuet och lägga allt det andra bakom mig. (Det som jag inte vill minnas då såklart) Så nu har jag 9 månader att se till att detta året ska bli bäst, och tro mig, det ska jag göra med nöje!

Mina fina vänner






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0