Someone new

Tjaa!
Måste börja med att säga att denna helgen faktiskt har vart riktigt rolig! I fredag var ju jag Felicia och Alice somsagt i Kungsbacka och igår träffade jag alla mina brudar hemma hos Alex. Kvällen var lite halvt galen med riktigt go ändå!
Imorse vid 11 bestämde vi oss för att åka hem, och direkt när jag kom hem somnade jag och vaknade inte fören 4.. trött tjej? Aja, resten av min dag har gått ut på att försöka hålla mig vaken, vilket jag faktiskt lyckats med!
Snart blir det bigbrother för hela slanten, och efter det börja tagga inför skolan i morgon!
Bye!

Hitta två fula bilder från förra året när johannis var blondis!
Nyvakna och glada tjejer







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0