She who dares to stand where i stood

Mitt första riktiga blogg inlägg nu då, hehe!

När jag vaknade i morse mådde jag riktigt illa, men jag bestämde mig för att gå till praktiken iallafall, dock blev det inte så! För redan när jag stod i duschen kände jag att jag aldrig skulle orka, mitt huvud riktigt dunkade för att jag det gjorde så ont! Så det blev rätt ner i sängen igen. Och här har jag legat/suttit hela dagen, vilket är riktigt typiskt när det är så fint väder ute! Men i morgon blir det nog skola ändå, har mycket att fixa där. Ska ordna ett möte med "syo" eftersom jag faktiskt bestämt mig för att byta skola nu! Just nu går jag Burgårdens frisörlinje, för er som inte visste det. Visst, linjen är säkert jätte bra för dom som verkligen är säkra på att dom vill bli frisörer, men tyvär är inte jag det och skolan imponerade inte mig särskillt mycket heller.

Nu ska jag nog ta på mig lite mysiga kläder och äta något, sedan blir det kanske en sväng ute i det fina vädret!



alice

oj oj oj! vilken skola hamnar du på nu då?

2011-03-08 | 19:27:04 |
Matilda

Hulebäck eller plus gymnasiet tror jag! :)

2011-03-08 | 19:29:49 |
alice

internet är värdelöst utan gilla-knappar! men du hamnar med 94;orna då hoppas jag? ;) hulebäck!

2011-03-08 | 20:23:46 |
matilda

Nej, hamnar dock med er små 95:or.. haha :)

2011-03-08 | 21:10:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0