Payback's a bitch

Rubriken säger ju allt!

Var på besök på landvetterskolan idag, den skolan är ju så otroligt mysig så det är inte sant! Skulle uppskattat den så mycket mer än vad jag gjorde! Fick mig ett trevligt samtal med johanna och alice iallafall.. nu jävlar haha!

Senare blir det dans med kusin, får peppa mig själv nu lite innan.. för är verkligen inte taggad för att dansa,
Är däremot på humör för att jävlas med folk idag, haha (jag är kanske inte den lilla ängeln som alla tror) Nu ska jag koka mig lite mackisar hehe! Och imorgon får jag träffa min älskade system kamera igen, då jävlar blir det ny tagna bilder och inte bara gamla tråkiga cam bilder men så länge..

får ni nöja er med två stycken..






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0