När allt är som vanligt, men inget som förr!

Hej!

Jag har verkligen ingen lust att blogga, men jag får la göra det ändå!
Om ungefär 2 timmar ska jag ta bussen till dansen med dom andra tjejerna, även om jag mår riktigt illa.
Men i måndags berättade våran tränare för oss att det bara var två 8or kvar på hela dansen och dom kan man ju inte missa haha! Min dag har annars gått ut på att sova, jag fattar inte varför jag är så otroligt trött hela tiden? Det börjar faktiskt bli lite irriterande nu. Tycker synd om den killen som blir min pojkvän i framtiden, jag kommer ju bara vilja sova hela tiden haha!

Nu ska jag äta upp min glass som mamma gömt undan i frysen till mig, puss!

vill typ ha nått sånt, sjukt snyggt!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0