Man kan ju inte annat än att älska vädret!

Hej alla goingar!

Är det inte underbart väder idag eller? Lite kallt, men vad gör det, solen skiner och inte ett ända moln på himlen!
Idag har jag faktiskt pluggat i skolan, inte bara suttit där inte gjort någonting, utan faktiskt ansträngt mig lite mer än vanligt! Nu sitter jag iallafall i soffan och har precis laddat ner massa nya go musik till min ipod, riktigt nöjd faktiskt! Snart ska jag sätta igång att städa mitt rum, och efter det ska jag skriva klart min svenska uppsatts.. Imorgon ska jag också välja mitt nya "gymnasieval" och det är riktigt svårt faktiskt! Ska nog skriva en go status på facebook så får ni hjälpa mig! puss

läskigt seriöst tjej






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0