Humörsvängningar.se

Hejsan!

Detta har nog vart den slappaste söndagen på jätte länge, jag vaknade vid halv 11  av att mamma sa att hon skulle åka iväg, efter det somnade jag om direkt igen och slog inte upp ögonen igen fören klockan var 2! Efter det har jag bara legat i sängen och kollat på Glee, och nu vid 7 tiden gick jag ner och tog mig en 30 minutare i solariumet! Riktigt gott var det måste jag säga, ska aldrig mer ha ett uppehåll i 3 veckor haha.

Imorgon är det måndag, vilket betyder hantverk och idrott för mig del! Vet faktiskt inte om det är värt att gå till skolan? Jag måste inte vara med på hantverket, och får ändå inte nått betyg i idrott denna terminen så måste ändå gå om det nästa år! (För er som har missat det ska jag byta skola och gå om 1:an)

Lerum med mina brudar!



Julia

vilken skola ska du byta till? :))

2011-03-21 | 15:53:53 |
matildaaa

Hulebäck! :)

2011-03-21 | 17:38:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0